VEELGESTELDE VRAGEN
Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen. Mocht uw vraag en niet bij staan, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder met al uw vragen, opmerkingen of klachten.
BESTELLEN EN LEVERING
Wat is de levertijd?
Voorraadartikelen die vóór 12.00 uur besteld zijn, worden de volgende werkdag geleverd. Leveringen in het weekend zijn niet mogelijk.
Is het mogelijk een specifieke leverdatum te kiezen?
Ja, als u de bestelling plaatst kunt u aangeven op welke datum u wenst dat de artikelen afgeleverd worden.
Wat zijn de verzendkosten?
Binnen België verzenden wij gratis bij bestellingen boven €100,- (excl. btw). Bij bestellingen onder de €100,- brengen wij €4,95 verzendkosten in rekening voor verzendingen binnen België.
Hoe laat worden de goederen geleverd?
U krijgt per mail een track & trace code toegestuurd waarin wordt aangegeven hoe laat uw bestelling wordt geleverd (indicatietijd van 2 uur). Indien u deze code niet gekregen heeft, kunt u contact met ons opnemen.
Kunnen goederen ook worden afgehaald?
Ja, op werkdagen tussen 07.30 uur en 17.00 uur kunt u deze komen afhalen op onze vestiging in Velddriel (De Tweede Geerden 11, 5334 LH Velddriel). Graag wel vooraf bellen/bestellen zodat u niet hoeft te wachten. Hier zijn uiteraard geen kosten aan verbonden.
Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres en worden hiervoor extra kosten in rekening gebracht?
Ja het is mogelijk om een ander bezorgadres op te geven. Dit kunt u doen tijdens het bestelproces en hier zijn geen extra kosten aan verbonden.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik deze geplaatst heb?
Dat hangt er een beetje vanaf hoe laat de wijziging doorgegeven wordt. Indien u een wijziging wilt doorgeven adviseren wij u zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen.
Mijn orderbevestiging klopt niet.
Als u een niet correcte of onvolledige orderbevestiging heeft ontvangen, verzoeken wij u zo snel mogelijk telefonisch of per mail contact met ons op te nemen zodat wij de orderbevestiging voor u kunnen aanpassen.
Kan ik bij levering gebeld worden door de chauffeur?
Ja, dat kan zeker. Als u wilt dat de chauffeur u bij levering belt dan kunt u de naam en het telefoonnummer van de contactpersoon tijdens het online bestelproces doorgeven. Ook als u een bestelling telefonisch of per mail plaatst kunt u deze gegevens doorgeven en wordt u gebeld zodra de chauffeur aankomt op de gewenste locatie.
BETALING
Is het mogelijk om via iDEAL te betalen?
Ja, betalingen via iDEAL zijn bij Combifit mogelijk.
Kan ik vooraf geld overmaken?
Ja dit is bij Combifit mogelijk.
Kan ik bij Combifit op rekening kopen?
Deze mogelijkheid geldt alleen voor bedrijven met een geldig KvK-nummer. Mogelijk kan er door ons een creditcheck gedaan worden voordat de producten geleverd worden. Onze betalingstermijn is binnen 30 dagen netto.
FACTUUR
Ontvang ik de factuur per e-mail of post?
Standaard ontvangt u de factuur per mail. Als u de factuur per post wilt ontvangen dan kunt u dat telefonisch of per mail aan ons doorgeven.
TRANSPORTSCHADE OF VERKEERDE GOEDEREN BESTELD OF GELEVERD GEKREGEN
Wat moet ik doen als mijn bestelling transportschade heeft opgelopen?
Uiteraard streven wij ernaar om de bestelde goederen in perfecte staat bij u te laten bezorgen. Toch kan het helaas weleens voorkomen dat er iets misgaat tijdens het transport. Heeft uw bestelling transportschade opgelopen, dan verzoeken wij u per mail of telefonisch contact met ons op te nemen. Uiteraard zoeken wij dan zo snel mogelijk naar een passende oplossing.
Ik heb een kapot artikel ontvangen, wat moet ik in dat geval doen?
Het is uiteraard zeer vervelend als u een kapot artikel heeft ontvangen. In het geval van een kapot artikel kunt u het beste telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Wij zoeken zo snel mogelijk naar een goede oplossing en zorgen dat het artikel zo snel mogelijk nageleverd wordt.
Wat moet ik doen als ik verkeerde goederen geleverd heb gekregen?
Wij doen er alles aan om de juiste bestelling bij u te bezorgen, maar ook wij kunnen weleens een foutje maken. Heeft u niet de juiste goederen ontvangen dan kunt u dat telefonisch of per mail aan ons doorgeven. Dan zorgen wij dat u zo snel mogelijk voorzien wordt van de juiste goederen.
Ik heb verkeerde goederen besteld, kan ik deze ruilen?
Dat kan natuurlijk een keer gebeuren. Komt u erachter dat u de verkeerde goederen heeft besteld dan neemt u zo snel mogelijk contact met ons op. Samen met u zoeken we naar de beste oplossing. Eventuele transportkosten voor het retourneren van de verkeerde goederen zijn voor de koper. Uiteraard kijken we samen met u naar de goedkoopste mogelijkheid.
ADVIES/AFSPRAAK MET COMBIFIT ADVISEUR/SALES MANAGER
Kan ik telefonisch/per mail advies krijgen?
Ja hoor, geen probleem. U kunt per mail of telefoon contact met ons opnemen. Dan brengen wij u zo snel mogelijk in contact met een van onze adviseurs.
Is het mogelijk een afspraak in te plannen met een adviseur/sales manager?
Dat is zeker mogelijk. Als u graag een afspraak wilt maken dan kunt u dat telefonisch op per mail aan ons doorgeven dan zoeken we in gezamenlijk overleg naar een geschikte datum en tijdstip waarop de afspraak kan plaatsvinden.
ALGEMENE PRODUCTINFORMATIE
Hoeveel kokers zitten er in een doos?
Kokers zitten standaard per 12 verpakt. Indien anders dan staat dit altijd op de productverpakking vermeld.
Hoeveel worsten zitten er in een doos?
Worsten zitten standaard per 12 verpakt. Indien anders dan staat dit altijd op de productverpakking vermeld.
Hoeveel glaslatten zitten er in een bos/bundel verpakt?
Standaard zitten er 20 glaslatten in een bos/bundel. Neuslatten zijn verpakt per 10 stuks en vanaf model N7 sp55 zijn neuslatten per 5 stuks verpakt.
Welke lengtes glaslatten leveren jullie?
Lengtes kunnen variëren tussen de 2,45 m en 5,80 m. Doordat we volhouten glaslatten leveren, kunnen we niet per lengte inkopen. Mocht u graag de actuele lengtes willen weten dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Hoeveel glaslatten moet ik minimaal afnemen?
Minimum afname is een bos/bundel, kortom minimaal één verpakking.
PRODUCTADVIES
Welke glaskit is het best overschilderbaar?
De best overschilderbare kit is de Combifit Uniglas of Zwaluw Hybriseal 2ps. Deze producten zijn op basis van ms-polymeer en dus goed overschilderbaar. U moet er wel rekening mee houden dat beide producten niet droog afgestreken kunnen worden. Dit kan gedaan worden door een Combifit Finisher of Zwaluw Finisher te gebruiken.
Welke glaskit is het makkelijkste verwerkbaar?
De makkelijkst verwerkbare kit is Combifit Combiseal of Zwaluw Windowseal plus. Deze producten zijn op basis van siliconen, dit houdt in dat de kit niet afgestreken hoeft te worden met bijvoorbeeld een finsher. Kortom erg prettig verwerkbaar, maar beperkt overschilderbaar. Wilt u deze kit toch overschilderen? Test het dan altijd voordat u het product gebruikt!
Welke glaskit is droog afmesbaar?
Dat zijn de Combifit Combiseal of Zwaluw Windowseal plus.
Wat is het verschil tussen gevingerlaste glaslatten en Meranti volhout?
Gevingerlaste glaslatten zijn glaslatten die in kleine stukken aan elkaar geplakt zitten. Volhout betekent dat de glaslat uit 1 stuk bestaat, kortom een kwalitatief betere glaslat.
Kan Combifit FSC glaslatten leveren?
Combifit is FSC gecertificeerd en kan alle glaslatten leveren onder het FSC-certificaat.
Welk kitpistool is het beste voor kokers?
HK40 is het meest verkochte kitpistool (handpistool) en kwalitatief het beste pistool. Vindt u dit kitpistool te prijzig? Er zijn een aantal alternatieve die vele malen goedkoper zijn, maar houd er wel rekening mee dat de kwaliteit van deze pistolen ook lager is.
Welk kitpistool is het beste voor worsten?
Voor worsten zijn er twee soorten pistolen, namelijk een pistool op lucht (voor een compressor) en een handpistool. Meest verkochte pistool op lucht is de P600. De meest verkochte handpistool is de H600. Al jaren lang staan we als Combifit achter deze pistolen en krijgen we hier meestal goede reacties op.
Wat is het beste purpistool?
Het meest verkochte en het best gewaardeerde purpistool is het NBS pistool (model: M gold of Silvergun). Heeft u een purpistool maar af en toe nodig en zoekt u een goedkopere variant? Er is al een pistool voor nog geen tien euro. Bekijk het volledige aanbod in onze webshop.
Wat is het verschil tussen Super PE band en PE band?
Super PE band wordt op schijven geleverd en is aan één zijde zelfklevend. PE band is ook zelfklevend, alleen wordt deze op een haspel aangeleverd en dient er voor gebruik een folie afgehaald te worden zodat de zelfklevende zijde tevoorschijn komt.
Zijn Combifit kunststofblokjes rasterblokjes of tunnelblokjes?
Door een uitgekiende vormgeving bezitten deze blokjes de ventilerende eigenschappen van tunnelblokjes, maar ook de stevigheid van rasterblokjes, dus zijn ze universeel toepasbaar. Let op kunststofblokjes met een dikte van 1 en 2 mm zijn alleen leverbaar als rasterblokjes omdat deze te dun zijn voor een tunnel.
Hoe kom ik achter de dikte van kunststofblokjes?
Alle kleuren hebben een bepaalde dikte, namelijk:
Wit = 1 mm
Blauw = 2 mm
Rood = 3 mm
Geel = 4 mm
Groen = 5 mm
Zwart = 6 mm
Waar moet ik rekening mee houden bij het bestellen van een ventilatierooster?
Belangrijk is dat u ten eerste op de glasaftrek let, deze verschilt namelijk per type. Daarna is het van belang dat u op de afmetingen van de glasgoot let. Normaal gesproken is dit de dikte van het glas + 6 mm (afhankelijk of u het rooster wilt afkitten of wilt plaatsen met een beglazingsrubber). Als laatste zijn belangrijk het type, de kleur en de afmeting in mm.
Grootzakelijk
Projectmatig inkopen? Vraag vandaag nog vrijblijvend een offerte aan afgestemd op uw wensen en behoeften.